Daily Mail spelled Sutcliff wrongly

In 2009 , The Daily Mail newspaper spelt Rosemary Sutcliff wrong – Sutcliffe  (sic) with an E – even as they praised a book trail for children in the  North East of England,  which the said “teems with literary inspiration”. They  join The Times, The Morning Star and OUP in mis-spelling Rosemary Sutcliff  (sic)!

Author: Anthony Lawton

Chair, Sussex Dolphin, family company which looks after the work of eminent children’s & historical fiction author Rosemary Sutcliff (1920-92). Formerly CEO, chair & trustee of various charity, cultural & educational enterprises in UK.

Do Leave a Response

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s